sâmbătă, 31 decembrie 2011

Am luat premiul PROLITERATURA

Site-ul PROLITERATURA tocmai și-a decernat premiile literare pe 2011. POEMA DESNUDA a luat premiul pentru cel mai bun debut.  E primul premiu pe care îl ia cartea mea, în afară de premiul Uniunii Scriitorilor, care l-a publicat:) E așa de plăcut să văd că mă apreciază și oameni care nu mă cunosc!

Celelalte premii la Poezie au fost:
Cel mai bun volum de poezie: „Gothic” de Ştefan Bolea, Editura Herg Benet.
Cel mai bun volum colectiv de poezie: „MARFĂ reîncărcată” de Dan Mircea Cipariu, Florin Dumitrescu, Sorin Gherguţ, Dan Pleşa, Bogdan O. Popescu, Editura Brumar.

Critică şi Istorie literară

Premiul “Înk tănâr, înk cititor” – „Fotografie de grup cu scriitoare uitate: proza feminină interbelică” de Bianca Burţa-Cernat, Editura Cartea Românească

Categoria Roman

Cea mai mişto carte a anului: Sânge satanic – ediţia a II-a, Cristina Nemerovschi .
Cel mai aşteptat debut individual: În braţe străineAndra Pavel.
Cel mai interesant roman al anului:Si la sfarsit a mai ramas cosmarulOliviu Craznic.
Cea mai bună traducere a unui roman: Ana Veronica Mircea pentru traducerea romanului Eu sunt numărul patru (I am number 4), scris de Pittacus Lore şi publicat la editura Nemira.
Cel mai bun roman de memorii: “Executaţi prin înfometare”, scris de Miron Dolot, editura Metero press.

On-line

Cel mai bun blog de recenzii şi ştiri culturale: Bookiseala.ro, editat de Marius Ghilezan.
Cel mai bun blog de poezii şi proză scurtă: Poezie. Proză. Gânduri – Cristian Lisandru şi Marius Ghilezan – Ţigara unui viitor de paie
Cel mai bun blog de povesti pentru copii: Stropi de suflet – Aurora Georgescu.
Cea mai bună librărie on-line: Elefant.ro.
Cea mai activă comunitate on-line culturala: Cititordeproză.ning.com
Cel mai interesant demers umanitar al vreunui scriitor: “Poezie pentru Mâncare”- Adela Onete.
Premiul Tinerii scriitori: Marius Stefan Aldea, pentru poeziile sale inedite, ce parcă ne aduce aminte un pic de Nichita Stănescu.
Editura anului 2011: Editura Titronic, condusă de Bogdan Hrib. Motivele: promovarea autorilor în ţară şi în străinătate, dar şi pentru publicarea tinerelor talente sau debutanţilor.
Premiul special “Proliteratura”: Acuvio. Pentru ajutorul acordat şi pentru că este unul dintre puţinii bloggeri care ştiu că o poză te poate face să râzi mult mai repede decât 1000 de cuvinte.

Alte detalii găsiți pe PROLITERATURA, adică aici:
http://proliteratura.eu/wp16/la-final-de-an-premiile-proliteratura/?mid=56919

Un comentariu:

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...