marți, 25 octombrie 2011

Veniţi astăzi la Teatru 74 !

Ca întotdeauna când am un eveniment, nivelul de stres anulează nu doar logoreea mea înfricoşătoare, dar şi orice brumă de poezie sau umor care s-ar putea strecura uneori printre rândurile mele... Aşa că nu îmi rămâne  decât să vă prezint, succint şi arid, faptele (priviţi afişul din stânga) şi să vă spun că vă aştept cu drag şi îmi doresc nu o sindrofie simandicoasă, ci o discuţie straşnică pe marginea cărţii mele, POEMA DESNUDA. Sper ca ceea ce se întâmplă astăzi în cetatea din Târgu-Mureş să influenţeze volumul doi al cărţii, aflat acum în lucru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...