joi, 20 octombrie 2011

The naked poem (interviu la radio)

Aşa a fost tradus titlul cărţii mele la Radio România Internaţional, în emisiunea New Names On The Cover - The English Service:) M-a surprins puţin această decizie, pentru că eu nu mi-am numit cartea "Poemul gol", dar, în definitiv, mi se pare amuzant. Privesc cu mare curiozitate tot ce mi se întâmplă de când POEMA DESNUDA a păşit în lume... (Vă mulţumesc tututror pentru interesul pe care îl acordaţi cărţii mele, dar, vă rog, nu mai traduceţi titlul în nicio limbă, nu-i acelaşi lucru!)

Mă bucur că am început să primesc feedback de la cei care mi-au citit cartea. Unii îmi lasă comentarii pe blog, alţii îmi scriu mesaje private. Unii îmi spun lucruri atât de frumoase încât mă emoţionează. Aş vrea ca întâlnirea noastră din 26 octombrie (de la Teatrul 74 din Târgu-Mureş) să fie un dialog liber. Scriu acum la partea a doua a cărţii şi, sincer, nu am la fel de mult curaj ca atunci când am scris prima parte... Prima am scris-o numai pentru mine, nu m-am gândit deloc la voi, cititorii (pare cam aiurea să spun asta cuiva, dar asta e). Acum nu mai pot scrie numai pentru mine şi mă tem să nu iasă o carte proastă, aşa cum se întâmplă în general cu cărţile care au mai multe volume (de exemplu: Harry Potter). Deci, cu atât mai mult mi-ar plăcea un feedback cinstit de la cei care au gustat aventurile Laurei, pentru că ele vor continua în al doilea volum. Unele personaje vor dispărea, altele rămân dar se transformă (mie cel mai mult îmi place ce se întâmplă cu Ciorapul Bunicii!:) Ce e foarte fain la întâlnirea noastră de miercuri este că ea, dacă iese aşa cum îmi doresc eu, va avea o influenţă asupra continuării cărţii... Dar nu spun mai multe! Altul era scopul acestei postări:

Iată că am, prin bunăvoiţa Radio România Internaţional, înregistrarea interviului pe care l-am dat acum câteva zile postului de radio respectiv - şi o pun aici să nu se piardă. Ca să o ascultaţi, faceţi click pe imaginea mea de mai sus, cea cu microfonul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...